Dyson AirWrap

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson AirWrap op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

m*************@g******** 30-09-2022
Geschreven voor: Dyson HS05

k heb middellang veel en dik haar. Het product ziet er zeer luxueus uit en ligt ook erg goed in de hand. Voorlopig heb ik enkel nog maar een blow out kapsel gestyled, maar ik ben erg onder de indruk, zowel van het gebruiksgemak, de benodigde tijd en het resultaat. Mijn kapsel ziet eruit alsof ik net van de kapper kom en mijn haar is enorm zacht. Ik gebruikte hiervoor de harde gladmakende borstel en werkte af met de gladmakende haardroger

l**********@g******** 23-09-2022

Wat een zalig toestel!

Geschreven voor: Dyson HS05

Na vele jaren nieuwsgierig zijn heb ik eindelijk de Dyson Airwrap in mijn bezit. Wauw, wat een luxueus toestel... Prachtig blauwe kleur in een super mooie opbergdoos. Het grootste voordeel is dat je eigenlijk maar één toestel nodig hebt voor alles. Eerst drogen, dan met het borstelstuk en vervolgens wat krullen leggen. Voor elke haarstijl is er een opzetstuk. Het is even zoeken en wennen maar eens je het onder de knie hebt is het een echt gemak. Ik had zelf wat schik dat het toestel zwaar zou zijn (het is immers niet klein). Maar dat valt echt heel goed mee! Ik heb van nature krullend haar, hierdoor blijven krullen altijd wel goed zitten. Maar ik ben gewoon veel sneller klaar dan met een traditionele krultang. Bovendien moet ik geen extreme hitte gebruiken. Ik was een beetje sceptisch over de gladmakende haardroger met coanda luchtstroom. Maar zelfs mijn vele babyhaartjes zijn mooi glad en niet statisch recht. Zalig!

k*************@h********** 21-09-2022

Top product!

Geschreven voor: Dyson HS05

Ik ben letterlijk omvergeblazen door de multistyler. Wat een topproduct. Hij komt in een mooie doos die er heel luxueus uitziet, alles past hier netjes in en is handig om mee te nemen. Er zitten 5 opzetstukken bij. Eentje voor dunne golven/krullen, eentje voor dikkere golven, twee borstels en 1 stijl + drooger.
Ik heb vooral het stijl en droog opzetstukje gebruikt. Mijn haar was echt heel snel droog en plat wat super is aangezien ik echt dik haar heb. Ook de borstels zijn heel handig om te gebruiken als het haar natuurlijk maar netjes moet liggen.
De krulstukken hebben even geduurd voor ik ze onder de knie had. Gelukkig heeft Dyson genoeg filmpjes om dit goed uit te leggen en op die manier is het me toch gelukt. Om echt heel mijn haar te laten golven duurt het wel lang en moet je er xat geduld voor over hebben.
Maar ik ben dus zeker tevreden en ga deze nog heel veel kunnen gebruiken!

bomeyskens@hotmail.com 21-09-2022

Wauw! Beste investering

Geschreven voor: Dyson HS05

Ik was ontzettend benieuwd naar mijn pakketje en kon niet wachten met het afhalen van mijn nieuwe Dyson, na het ophalen kan ik met veel goesting mijn Dyson voor de allereerste keer uitpakken. Ik vond het een ontzettend mooie verpakking, alles zat goed en stevig verpakt en enkel en alleen de doos met alle aparte stuks ziet er al heel prachtig uit. Natuurlijk wou ik hem zo snel mogelijk eens testen. Ik vind het altijd een hele inspanning om mijn haren droog te krijgen aangezien ik vrij dik haar heb dat niet gemakkelijk te drogen zijn. Ik vond het ontzettend aangenaam dat de Dyson zo licht aanvoelt, mijn arm is niet moe tijdens het drogen en dit vind ik toch ook wel echt belangrijk. Ik heb na jaren lang haar te hebben eens gekozen voor een schouderlengte kapsel en vind de styling hiervan toch soms wat moeilijker dan vroeger. Ik vind dat dankzij de vele wisselstukken van Dyson het een leuke ervaring om te ontdekken en het resultaat mag er zeker en vast zijn. Ik heb al complimentjes gekregen op mijn kapsel en mijn ochtendroutine is ook wel enorm erop vooruit gegaan. Ik ben ook helemaal fan van de verschillende standen in temperatuur en windkracht. Dit maakt de Dyson voor iedereen heel toegankelijk. Ook ben ik blij met de 2 formaten bij het krullend element, geeft weer meer diversiteit in het uittesten van andere looks. Ik ben fotograaf als hobby en voor mijn beste vriendin haar babyshoot, heb ik ook de Dyson gebruikt voor haar haren en het was ook echt prachtig. Zo zie je maar dat de Dyson echt bruikbaar is voor iedereen. Ook vond ik het heel fijn dat hij snel afgekoeld is na gebruik.

Mijn grootste pluspunten waarom de aankoop het zeker en vast waard is:

+ Lichtgewicht en ligt echt goed in de hand

+ Zelf af te stellen temperatuur en windkracht

+ Veel handige tools

+ Snel afgekoeld na gebruik

+ Handige doos en mooi uiterlijk

Pluspunten

• Licht gewicht in de hand
  • Mooie uitstraling
  • Veel handige opzetstukken
  • Stevige blaaskracht
  • Handige doos

h*********@h********** 21-09-2022

Geen fan van..

Geschreven voor: Dyson HS05

Persoonlijk ben ik niet omvergeblazen van de prestaties. Mijn haar werd er zeer droog van (ik heb veel haar, maar ook wel dun haar). Het coanda-effect maakte alles wat beter, maar uiteindelijk kies ik met plezier voor mijn trouwe haardroger en grote ronde borstel ;-)

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• mijn haar wordt er droog van
  • meer tijd nodig om te stylen
  • mooie, maar zeer grote opbergdoos

6******@g******** 19-09-2022

snel droog

Geschreven voor: Dyson HS05

De Dyson Airwrap™ multistyler is zoals zijn naam vernoemd een multi-haardroger. Met zijn vele opzetstukken kan je alle gewenste volumes in je haar inbrengen. Maar zijn grootste troefpunt is het snel drogen van het haar in vergelijking met andere haardrogers. Ik ben voornamelijk fan van de 'stevige gladmakende borstel'. Het maakt mijn coupe snel glad en stijlvol zoals ik het wens. Maar zoals je kan zien is er voor elk wat wils voorzien op gebied van opzetstukken. Mocht je vragen hebben over het gebruik, er zijn vele informatieve filmpjes op het internet over het gebruik van het toestel. Ik raad dit aan om eens te gaan kijken.

Pluspunten

• kwaliteit
  • snel droog

Minpunten

• prijsstelling

a****************@h********** 19-09-2022

Top product

Geschreven voor: Dyson HS05

De Dyson Airwrap is super licht, compact, stil en handig in gebruik! Ik heb fijn broos haar dat door het gebruik met de multistyler minder beschadigd wordt. Haar blijft mooi in model en pluisjes zijn makkelijk in te tomen. Ik kijk er naar uit de andere opzetstukken uit te proberen en verder te experimenteren met de online tutorials. Ik beveel het product zeker aan, investering zeker waard!

Pluspunten

• Compact
  • Stil
  • Mooi design
  • Goed voor broos haar